jueves, 12 de junio de 2008

EDU 1:1

Seguramente unha das iniciativas máis solidarias para a incorporación das TIC ao ensino podemos atopala na rede “Internet en el Aula“. Seguindo o enlace ao que nos leva a imaxe podedes participar e aportar a vosa solidariedade e o pulo necesario para que entre todas e todos, profesoras, profesores, alumnas, alumnos, e todas as persoas sensibilizadas coa necesidade de mellorar o sistema educativo, academos un obxectivo xa irrenunciable de achegar unha mellor educación ás aulas de todo o estado.

Seguramente una de las iniciativas más solidarias para la incorporación de las TIC a la enseñanza podemos encontrarla en la red “Internet en el Aula”. Siguiendo el enlace al que nos lleva la imagen podéis participar y aportar vuestra solidaridad y el impulso que se necesita para que entre todas y todos, profesoras, profesores, alumnas, alumnos, y todas las personas sensibilizadas con la necesidad de mejorar el sistema educativo, alcancemos un objetivo ya irrenunciable de llevar una mejor educación a las aulas de todo el estado.

Solicito que se incorporen sin demora las TIC a la enseñanza pública en todas las aulas del estado español en condiciones de igualdad y con los máximos recursos.

Solicito que se incorporen sen demora as TIC ao ensino público en todas as aulas do estado español en condicións de igualdade e cos máximos recursos.

Sol·licite que s’incorporen sense demora les TIC a l’ensenyament públic a totes les aules de l’estat espanyol en condicions d’igualtat i amb els màxims recursos.

Posted in TIC, educación. Tags: .

No hay comentarios:

Feeds que he leido

Compartidos desde el Reader